TOP obloukáč TOP obloukáč
- 100 Kč Můj Buildex
Katalog produktů Skrýt popis

Třídy zatížení poklopů: kam která patří?

  • 16.11.2023
  • 0
  • Dominik Hegmon

Nejen poklopy ale i vtokové mříže, odvodňovací žlaby a další podobné prvky mají zásadní parametr s názvem třída zatížení. O tom, jak správně zvolit vhodnou třídu pro váš projekt, se dozvíte v našem novém videu.

Aby se vám celý projekt nesesypal jako domeček z karet. Přesně to je důvod, proč by každý, kdo vybírá stavební prvek s parametrem třída zatížení měl být velice pečlivý. Špatná volba by nejen zkomplikovala práci, ale také prodražila celý projekt, protože chybně nízká třída zatížení nezaručí, že se vám prvek nezničí při prvním provozu. V novém videu vám vysvětlíme, kam která třída zatížení nejčastěji patří, co znamená a jak se vyznat a bezchybně zvolit. 

Byly tyto rady přínosné? Pokud ano, tak neváhejte a dejte našemu kanálu odběr, ať vám neuniknou další rady, tipy a recenze. Video můžete ocenit i tlačítkem „to se mi líbí“ a v komentářích máte prostor na to se nás zeptat na další témata nebo navrhnout, o čem chcete, abychom natočili příští video.

Video bylo zveřejněno 19.listopadu 2023 na YouTube kanále Buildex. Společnost BUILDEX GROUP s.r.o. je výhradním vlastníkem.

V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Položit otázkuSkrýt

Kam dále?

Top články

Hledáte příslušenství k produktům ve vašem košíku?

Je vám k dispozici v této nabídce.

100 Kč
Používáme sušenky

Díky sušenkám Vám e-shop maximálně zjednoduší prohlížení. Jejich bezpečné užití jedním klikem odsouhlasíte.

Podrobné nastavení

Maximálně pohodlné prohlížení na míru. To díky sušenkám dokážeme zařídit. Košík si bude pamatovat váš nákup, bez odhlášení vám nehrozí otravné zadávání údajů a zobrazovat se vám bude jen relevantní obsah. O co se s námi podělíte je zcela ve Vaší režii, vše bude ale v maximálním bezpečí.

Nezbytná data pro správné fungování stránky, která musí být vždy povolena.

Pomáhají nám pochopit, co by vás mohlo zajímat, na čem naše stránky prohlížíte, co nám na webu nefunguje a podobně.

Umožňují zobrazovat vám vhodný obsah na základě produktů, článků a stránek, které jste u nás navštívili.

Díky nim uvidíte na reklamních místech u nás a na jiných sítích to, co by vás mohlo zajímat a nikoliv nemístné, náhodné kampaně.