Vážení zákazníci, přichází nárůst cen konstrukčních materiálů. Využijte možnost pořízení skleníků, pergol a zahradních domků za rozumné částky a ušetřete.
Přihlášení
Katalog produktů Skrýt

Jak vám můžeme pomoci?

Informace o produktech
Objednávky, reklamace O nákupu

Reklamace a vrácení

Snažíme se, aby naše produkty maximálně uspokojili zákazníky. Pokud se přeci jenom stane, že na něm najdete vadu při doručení, nebo v záruční lhůtě, máte právo se ohradit. Při vyřizování reklamace, či vrácení prosím postupujte následovně:

Reklamace

Veškeré zboží zkontrolujte ihned po převzetí. Je velice důležité zapsat případné nedostatky do přepravního listu dopravce a zásilku převzít s výhradou.

Sdělení s číslem objednávky nám pošlete skrze reklamační formulář, do kterého přiložíte fotodokumentaci vady a návrh na řešení (např. výměna vadného dílu, finanční kompenzace, vrácení). Nestandardní stav zboží při převzetí oznamte nejpozději do 3 dnů od doručení, projevení vady v záruční lhůtě neodkladně po zjištění.

Vrácení zboží bez udání důvodu

Zákazníci mohou odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí objednávky. Požadavek na vrácení nám vždy nejprve zadejte skrze formulář pro jiné dotazy, abychom domluvili, jak a kam zboží vrátit. Po obdržení zboží vrátíme zaplacenou částku sníženou o skutečně vynaložené přepravní náklady.

Dle § 13 zákona č. 634/1992 Sb bude reklamace vyřízena do 30ti dnů od podání. Pokud není uvedeno jinak, vztahuje se na veškeré inzerované zboží standardní záruční období 24 měsíců. Upozorňujeme, že v souladu s obchodními podmínkami nelze produkty upravené a modifikované na přání zákazníka reklamovat, ani vrátit.

Často se nás ptáte
Co zkontrolovat při převzetí?

Zkontrolujte si, zda jste obdrželi správné zboží v patřičném množství a kvalitě a zda není balení nebo výrobek poškozen. Veškeré nedostatky musí být zapsány do přepravního listu.

Musím převzít poškozenou zásilku?

Zboží v nestandardním stavu můžete odmítnout s výhradou, ale pokud je poškozená jen část většího produktu, doporučujeme zapsat vadu do přepravního listu, převzít s výhradou a reklamovat jen danou část.

Kam poslat zboží?

Instrukce k odeslání reklamovaného, nebo vraceného zboží obdržíte na e-mail po vyřízení vaší žádosti. Prosíme, vyčkejte na oznámení.

Kdo financuje poštovné?

Při reklamaci a vracení zboží platí poštovné zákazník.

Ostatní dotazy

Hledáte příslušenství k produktům ve vašem košíku?

Je vám k dispozici v této nabídce.